glad nyhet idag....

Jag blev så glad idag, när en helt oväntad person säger att hon följer min blogg!!!!! Då måste jag ju bli bättre på att uppdatera!!!!
Ibland är det bara så svårt att hinna med allt ;) det är hundar barn, simmningar, boxning... ja ni förstår!!
Idag har vi i alla fall träffat Zander och Malin!! Alltid lika trevligt, vi åt lite lunch, kidsen lekte och vi drack kaffe!
Sen somnade busan lagom när vi skulle åka till BVC, så jag fick väcka henne efter 20min... inte så populärt!!!
En glad nyhet var också på bvc, att allas vår kära Elsie var tillbaka!! Bus visade sig från sina bästa och sämsta sidor :)
men 12,2kg "tung" och 83,5cm stor tjej har jag nu!! en medel svensson!!
Nu har vi intagit lite mellis, lite ute lek innan middag och sen bär det av till fyrishov för lite bad!!! alltid lika trevligt!!
förhoppningsvis kommer jag hem med lite fina bilder, isf blir det en liten uppdatering på bloggen ikväll!!!!
Men nu, ut i blåsten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0