valbo shopping

fullspäckad dag kan man säga!!!

Upp i ottan klockan 7, det är ju inte mänskligt att gå upp vid den tiden!!!! ja ja.. ut med hundar, och titta på the voice!!! klockan nio toga jag och bus pulkan till ÖF (gjorde värsta vurpan BTW).... svin kallt som sagt!!! fika, lunch och mys, sen knalla vi hem i kylan!! ut med doggar igen!! och sen somna bus!

Sen satt jag och vänta på att hon skulle vakna, ni ska inte tro att jag fick något bra gjort under tiden!!!

Halv tre inser jag att jag ska vara hos Malin helst lite innan tre och att bus fortfarande sover!!!
Kasta ut hundarna på basidan och väckte och klädde på bus! In med hundar och drog iväg!!!

Satt och mös med Malin och tittade i huskatalogen medan kidsen lekte!! so nice!!
Fick ett samtal av Jimmy att han var på väg hem, och om vi skulle åka till valbocentrum för att shoppa lite kläder till bus (ja!! det var hans ord) och ni som känner mig... man behöver inte be mig två gånger när man ska shoppa!!! Så vi mös omkring på valbo, käka middag och handlade massor!!!! men bara till bus!!! (och en liten mascara till mig) jätte trevligt var det!!!

När de väl började dra ner grindarna så var det dags för oss att dra vidare, och när vi ändå befann oss i de norrlänska skogarna så åkte vi och hälsa på mamsen och papsen!

Så... mer än så ska man väl inte behöva hinna med under en dag????

Dammsugning av huset får ske imorgon!!!

ps. har fått priset på huset!!!! jag får nog leta efter ett annat hus eller käka bröd och vatten resten av mitt liv!!!
men bäst är nog om jimmy får kolla igenom allt så jag inte går miste om mitt hus!!!

 nää nu ska jag gå och hoppa ner i                                                                                                    sängen, hundarna har varit och nattkissat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0