solen solen är gul, den är rund som ett hjul...

underbara sol... hoppas du är här för att stanna!!!

jag har lite träningsvärk idag... i nacken??? måste väl ha spännt mig på något konstigt vis???
Lungt i huset är det, alla hundar ligger och sover och bus lika så!
men det är väl lugnet före stormen.... snart vaknar väl hela konkarollen och sen är det full fart igen,
men själv känner jag mig lite seg och lat idag, har gått och små plockat leksaker, behöver VERKLIGEN dammsuga, men krafterna finns inte där!!!
Har precis klunka i mig två koppar kaffe, så snart så kommer det väl en kick, hoppas jag! Nu kom jimmy hem också hörde jag.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var de med din morfar då för de var väl idag du skulle till han?

2011-02-18 @ 16:15:13
Postat av: svar

jo jag gick dit men det var ingen som var hemma :( så jag provar igen en anna dag!

2011-02-18 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0