snart.....

börjar kvällens box.... jag så har vi möte på jobbet :( vil verkligen gå på mötet men känner dock att jag har lagt ner 2000!!!!!!kr på boxningen så jag bör gå dit!! och framför allt det är as kul!!!
Nu ska jag då börja mitt anorektiska liv imorgon, och jag känner redan hur smal jag har blivit!!!!
Jag känner hur magen har försvunnit och hur kinderna istället för hänger ner som på en boxer, så går mina innåt?? as konstigt.... undra hur jag kommer känna mig efter helgen!!!! size 0!!!! förmodligen... synd att spegelbilden inte säger desamma!!!!! För spegelbilden jag ser idag.... det är inte jag..... det är inte så jag ser ut!
konstigt hur det kan vara....
nää.. dags att packa ner mina glittriga träningskläder, och börja tina upp bilen!!!
ps... ska kolla lite hur mycket gymkortet kostar här så kanske man kan börja gymma lite på dagarna!!!! eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0