så jävla trött....

på att var sjuk igen.... sjukdomarna bara avlöser varandra!!! Men nu är det tredje gången som jag har mag sjuka!! på typ kanske tvåmånader????? Vad är grejen med detta... och jag som skulle börja mitt nya liv????
Konstigt om man ledsnar på allt???
Ringde iaf 1177 igår, tänkte först inte göra de, men sen tänkte jag att de kanske skulle ha något mirakel tips.
Hon tyckte att jag skulle ringa VC idag och börja en utredning om ev tarmsjukdom, men själv tänkte jag att blir jag sjuk en gång till då kanske jag ringer, men jag kunde prova några tabletter från apoteket, om det är knas med tarmfloran eller vad de nu heter!!! Så de tycker jag låter som ett bra alternativ!!!

BAAAHHHHHHHH....... SÅ TRÖTT PÅ MAGJÄVELN !!!!!!!!!!!!
sÅ NU HAR DET INTE VARIT NÅGON TRÄNING PÅ NÅGRA DAR IGEN DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! BAJS!

Men på torsdag tänker jag bara träna... så enkelt är det!!!!

Det man får se som lite possitivt med hela skiten är ju att man losar ju något kilo iaf!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0