oohhh så skönt...

var och träna box.. det är så fruktansvärt skönt, och sen åkte jag och sola efter det.. och det var inte så tokigt det heller, till och med somna!!!

Kolla nyss på sveriges värsta bilförare, alltså det är så roligt, och stackars lilla bil säger jag bara... det har nog köpt körkorten på nätet!!!!
men måste säga att det skulle vara roligt och prova köra deras tävlingar!!

Men men mina vänner... nu ska jag ta mig ett väl förtjänat varmt skumbad!!! raka benen kanske till och med.....
noppa brynen ska jag nog också!!!
så om ja någongång ikväll ska komma i säng så bör jag nog sätta lite fart nu.. men först...

måste berätta en rolig grej som hände igår när vi skulle bada,
jag och bus skulle ta en dusch innan , men hon hade bajsa, så jag skulle göra rent innan,
det hade en sånt mjukt skötbord på med ben, men hon gillade inte alls att ligga i den, så hon försökte kravla sig ur, till slut hade jag fått av henne blöjan och så med ena handen på henne (för att hon ska inte trilla ner) ska jag lägga bajs blöja på en bänk, samtidigt så försöker blenda vända på sig (med sin bajsiga rumpa) ploppp... så ligger bajskorven på golvet!! jaha... ska jag torka av blenda först och ställa henne på golvet eller ska jag städa undan bajs korven????
ska tilläggas... vi är inte ensamma..... till slut var allt bajs borta och vi ombytta och klara..
men några droppar svett rann det ner för pannan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0