nu sitter vi här igen...

framför brasan.. samtidigt som denna kyla är de västa som finns, så är de ändå lite mysigt! Jimmy och jag ihopkurade i soffan framför brasan, var och varannan kväll!!!! (gillas)

Nu har vi varit och badat, och även om de är så fruktansvärt dyrt!! drygt 1400 för 7gg tror jag!!! över 200kr för 30min!! så är de ändå värt de när man ser glädjen i bus ögon när hon plaskar runt där!!
För att inte tala om vilken nytta det ändå gör, respekten för vatten och att inte få panik om det skulle ske en olycka!!
ja ja nog om det!!!
Vi var ju hos svärmutti och papsi härom dagen, och då kom vi överänns om att åka till turkiet innan midsommar!!
Resan kommer bokas innom närmsta vecka, berättar då vart det bär av!! Även kanske jimmys bror med familj följer med!!! hoppas hoppas!! skulle var asnice, med ett stort gäng!! Jimmy och jag är ju fexibla, så vart i turkiet det blir spelar oss ingen roll, och skulle det inte bli turkiet utan något annat ställe skulle det inte spela någon roll då heller!!! Huvudsaken är att vi kommer iväg!!!!
Jimmy är ute med vovvarna nu, och när han kommer in så ska vi se på en film, och tänk om jag skulle komma på vad den hette???? En komedi med ADAM SANDLER!!!! yeah... har hört att den ska vara bra så... håller tummarna!!!

Ja.. och vad ska vi bjuda på denna myskväll..... sodavatten för mig och mjölk till jimmy!!! är det inte gott så säg!!

Imorgon så tänkte bus och jag promenera till öppethus.....

ahh såg nu att ekdahl ska ha en intressant debatt.... svenska män som importerar utlänska kvinnor, ska nog spela in detta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0