let´s dance?? jaha var det ikväll????

jo.. jag visste allt att det var idag, men vi hade så fullt upp med våra trevliga gäster såvi tittade inte alls på det faktiskt!
Satt och käka och snacka skit, titta på hus och "radiostyrda bilar" !! drömde oss bort till en värld med massa pengar och inga bekymmer!!!!!

Ska väl erkänna att jag har lite träningsvärk, men inte så jag håller på och dör, men det känns lite här och var ;)
Och sen ska jag väl erkänna att jag åt mat och gottis ;( men så fort gästerna gick så sluta jag!!!! inge mer.....

Imorgon då.. ska jag jobba!!! yeeeeehh.. hoppas jag har några roliga kunder att snacka skit med! så att da´n går fort!

Idag är det exakt 10 dagar kvar till inskolningen börjar!!! har inte kännt något speciellt förrän NU!!! Börjar bli as nervös och tycker att det ska bli faktiskt lite jobbigt!!!
Det är konstigt, jag tycker nästan det blir jobbigare och jobbigare att lämna bort blenda?? för mig!!! inte för henne, för hon bryr nog sig inte alls.... det ska bli ändå lite spännande hur hon kommer att reagera!
Men det är äl så en annan ska nog knuffa bort alla mina knasiga känslor, så jag inte för över massa negativ energi på henne!!!

Näää.. nu blir det sängen så jag kommer upp imorgon bitti!! oj oj oj... tidigt blir de, ska åka 8 så det blir väl till att gå upp runt 7 så man hinner rasta lite hundar och kanske kleta på lite smink!!! och fixa frillan skadar ju inte heller när man är frisör!!! men jag gillar ju att sova!!!!!!
ps... det var inte jag och malin som kolla på radiostyrda bilar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dat kommer att gå bra ska du se , mammor har sådana konstiga känslor

2011-02-18 @ 23:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0