försöker vara så jävla duktig!!!

jag tvättat bort alla kläder från tvättkorgen så att det skulle vara tomt, så sista maskinen så hamnade det lite glitter kläder bland jimmys 2 jobb tröjor och mina träningskläder, skulle nu hänga upp dessa!!!!

ALLT är glittrigt!!!! så jag kommer ju vara lagom snygg på träningen ikväll!!!!

skulle verkligen behöva städa lite, typ dammsuga golven och så, men jag orkar inte, känner mig så lat!!

Och filmen som vi skulle titta på igår... det gick ju bra!!! bägge tok slockna i soffan, så ska ta mig ett nytt försök nu!! den verkade iaf roligt!!

Sen en sak till, det här med vårdgaranti???? är det inte så att man ska få en tid innom 3mån???

Själv fick jag en en lapp där det stod, 8mån!!!!! du kommer få en kallelse innom 8mån? ska det vara så.... hinner ju dö innan man får tid?!!!

känner att det finns ingen sammanhang alls i det jag skriver idag men men... that´s life!!! det hade jag på hjärtat idag!!!

En annan sak då, hur kommer det sig att man alltid ska börja sitt "nyttiga" liv på en måndag???

ska börja träna... på måndag

ska börja banta.... på måndag

ska sluta äta godis efter helgen..... på måndag

och om man har tur så håller det i sig resten av dan, i bästa fall till onsdag!!!!
... nä.. jag ska åter igen börja mitt "nyttiga hälsosamma liv.... imorgon... på en fredag!!!!!
kanske lyckas bättre då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0