det var det...

lite mys blev det trots allt.... när bus hade somnat så, tittade jag och jimmy på tv framför brasan och drack kall mjölk och nybakta bullar!!! kvalitetstid kallas det för!!!

Jag och Jimmy har ju alltid sagt att, en dag.... en dag  ska vi bygga hus!! Har tittat lite på tomter, men inte hittat något som vi fastnar för, har även tittat på husfirmor och där har det däremot nappat!!
Har verkligen hittat MITT hus!!! och Jimmy tycker jätte mycket om den också!! Problemet är bara att jag tror att huset kommer vara SVINdyrt!!! hope not!!! Samtidigt säger Jimmy, men om det är den vi vill ha så....

Har visat lite andra liknande hus till han, men då säger han... nää.. de andra är mycket bättre!!!
Vi får väl se!! Får hem kostnadsförslag och priskalkyl på det huset och "lilla"ssystern till det huset idag!!!
Kommer väl trilla av stolen!!!
Samtigt som vi smider dessa planer, så får jag lite panik... Jag trivs faktiskt här!!! Har många goa vänner, och för att inte tala om öppnaförskolan, planerar hela mitt liv efter den!!!! knas..... men i har det verkligen jätte mysigt!!!!
Grannarna är superbra, huset är superbra, kommer ALDRIG få så billiga elräkningar som vi har nu!

Men det är väl så... man vet vad man har... men det kan ju bli bättre också!!!

Bara vi hittar det perfecta tomten, precis den som VI vill ha, där vi vill bo!!!

ska vänta på att bus vaknar, så ska i åka och våldsgästa Malin och Zander!!!! moha ha ha .......

näää... ta en kopp thé medan jag väntar....
håll tummarna för gudsskull att huset inte kommer vara så dyrt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0