-25 grader, är kallt!!!








Idag är det alla hjärtans dag!!!! Bus och jag kommer väl fira det med att mysa hela dan... Jimmy han skulle jobba... plus jobba över, och om han hinner hem i tid, så åker jag och tränar och kommer hem efter åtta!

Så vi får väl ta och mysa lite då vi, jag köpte en alla hjärtansdag present till Jimmy i fredags, en godis skål som det står godis på och så fyllde jag den med godis!!! Godisråtta som han är!!! men jag gav den till han i fredags så han hade något att tugga på!!!

Annars då, helgen har bara flygit förbi...
lördag så var vi på 40års kalas, och sen gick jag ut på krogen.... det var nice, först var jag verkligen osäker om jag skulle orka, men när jag väl kom ut så var det asnice att dansa av sig lite, men som tur var så åkte vi hem tidigt, så jag kom i säng tidigt... gillar att sova!!!!

Igår så var vi bjudna hem till svär mutti... fick mat!!!! mums, tog en liten promenad mm.. sen var vi lagom hemma till solsidan!!! hur kul som helst!!

nä.. nu ska jag gå och mata mina dammråttor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0